A gyártók hivatalos honlapján található garanciális időellenőrző alkalmazások a termék gyártási idejétől számítva jelenítik meg a garanciális időtartamot. Ezért itt a garanciális idő kezdeti és befejező dátuma eltér a tényleges garanciális időtől. Minden gyártó minden egyes termékére egyaránt vonatkozik, hogy a garanciális idő kezdete a számla kiállításának időpontjával egyezik meg. Így a jótállási idő minden esetben ettől az időponttól számítandó.
Garanciális ügyintézés igénylése a DiGiPrime.hu ügyfélszolgálatán keresztül lehetséges! A készülék leadása személyesen Budapesten a DiGiPrime.hu laptopszaküzletben, illetve futár igényelhető a DiGiPrime.hu ügyfélszolgálatán keresztül a központi telefonszámon (+3670 286 4298), az oda-vissza szállítás költsége 1500 Ft!
Magyarországi központi szervíz száma: 061 555-5200
Közép-európai szervíz központ: Brno
A gyártó hivatalos garanciális oldala: itt -->
Szervíztámogatás igénylése: itt -->
A PACKARD BELL központi szerviz ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): +361-555-5200
Nem garanciális javítások esetén és alkatrészek rendelésében, az alábbi szervizpartner áll az Ön rendelkezésére:
EC-CO Kft.
1022 Budapest Fillér u. 44.
Telefon: +361-224-7010
Fax: +361-224-701
E-mail:
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Web: Ugrás a honlapra ->
Nyitva tartás:
Hétfő-Csütörtök: 9-16 óráig, Péntek: 9-15 óráig
Garanciális ügyintézés igénylése a DiGiPrime.hu ügyfélszolgálatán keresztül lehetséges! A készülék leadása személyesen Budapesten DiGiPrime.hu laptopszaküzletben, illetve futár igényelhető a DiGiPrime.hu ügyfélszolgálatán keresztül a központi telefonszámon (+3670 286 4298), az oda-vissza szállítás költsége 1500 Ft!
A PACKARD BELL laptopok garanciája 1 év, az ezt követo egy évben pedig a DiGiPrime.hu ügyfélszolgálatán keresztül lehet a garanciát érvényesíteni (a 2. évben a garancia érvényesítés költsége bruttó 3990 Ft)!
Szervíz útmutató: Ugrás a honlapra ->
iStyle Pest
Bemutatóterem, oktatóterem, értékesítés és szerviz: 1061 Budapest, Andrássy út 4.
Bemutatóterem nyitvatartás: Hétfő-Péntek: 10-20, Szombat: 10-14
Szerviz nyitvatartás: Hétfő-Péntek 10-18, Szombat: csak munkafelvétel
Központi telefonszám: +36 1 453-3939, +36 30 453-3939
Fax: +36 1 453-3940
Értékesítés:
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Technikai tanácsadás:
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Amennyiben szervízeltetni szeretne, kérjük kattintson IDE.
Szervizpartnereink elérhetősége:
Laptopok, Monitorok, AIOk, Desktopok és minden egyéb Windowsos készülék esetén:
FixDirect Kft.
1033 Budapest, Huszti út 34
Hétfö-péntek: 8:00-17:00 óraig
Tel: +36-1-452-4670
email:
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Tabletek, Telefonok és minden egyéb Androidos készülék esetén:
Telemax Gsm Szerviz Kft. (TMX)
2040 Budaörs, Kinizsi u. 2/b
Nyitvatartás: H-P: 8:00-17:30, Sz: 09:00-13:00
Tel: +3623880 319 (Infocenter, nem ügyfélszolgálat)
email:
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Információs portál
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
,
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Technikai segítségért vagy egyéb szervíz kérdésekért, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot:
ASUS Technikai Támogató Csoport ITT.
ASUS Ügyfélszolgálat
Telefonszám: +361-505-4561
Nyitvatartási idő: H-P, 09:00-17:30
Dell központ: 0680016157
Csakúgy mint az ASUS és a HP jótállásoknál, minden nálunk vásárolt DELL laptopra a termék mellett feltüntetett teljes magyarországi jótállás vonatkozik. Természetesen a javítás a garancia időtartama alatt teljesen ingyenes.
A Terméket regisztrálni kell a későbbi garancia-érvényesítés érdekében: itt -->
HRP Hungary
1133 Budapest, Véso u. 7
Telefon: +361-452-4670
Fax: +361-452-4672
E-mail:
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Hibabejelentés:
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Alkatrész rendelés:
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Nyitvatartás: Hétfő-Péntek: 8-18 óráig
Nyári nyitvatartás: Hétfő-Csütörtök: 8-17 óráig, Péntek: 8-16 óráig
Általános vállalási feltételek
A termék átadásakor kérjük bemutatni a készülékhez kiadott Jótállási Jegy eredeti és szabályosan kitöltött példányát. Ennek hiányában a vásárlást igazoló számla másolatát. Ezen dokumentumok hiánya esetén a szerviz csak fizetős javításra tudja átvenni a készüléket.
Amennyiben a javítás során bebizonyosodik, hogy a problémát nem meghibásodás, hanem a készülék helytelen használata okozta, a megbízó köteles kifizetni a bevizsgálási díjat.
Garancia útmutató:Ugrás a honlapra ->
A garanciális javítását kérheti otthonában vagy munkahelyén megbízott futárszolgálatunk által. A szolgáltatás igénybevétele kizárólag a 06-40-200-629-es vevőszolgálati telefonszámon lehetséges miután munkatársunk beazonosította az Ön készülékét, a meghibásodást és a garanciális jogosultságot. A hibás készülék cseréjére kb. 5 munkanap múlva kerül sor a telefonon egyeztetett napon és helyen, munkaidőben. Akkor célszerű ezt a szolgáltatásunkat igénybe vennie, ha a megbeszélt napon munkaidőben Ön, vagy megbízottja folyamatosan a megbeszélt helyen tartózkodik a hibás készülékkel. Garanciális extra szolgáltatásunk bármely magyarországi település belterületén ingyenesen vehető igénybe.
Üzleti modellek: +361-382-1111
Kizárólag Presario és Pavilion modellek: +3640-200-629
A fenti telefonszámon lehet a hibát bejelenteni, illetve a legközelebbi szervizpartnert megtalálni.
Márkaszerviz: itt -->
Garanciális ügyintézés folyamata:
Lenovo consumer notebook, desktop és tablet termékcsaládjaink szervizelését Magyarországon a Telemax GSM szerviz végzi.
A régi garanciajegyeken megadott telefonszám megváltozott.
A közvetlen – bonyolult menürendszer nélküli – új telefonszám a következő: +36-23-801-729
Az ügyfélszolgálat munkanapokon reggel 9 és este 6 között hívható!
Bejelentést írásban is tehető:
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
email címen.
https://www.lenovo.com/hu/hu/services-warranty/
Display Szerviz Kft
1139 Budapest, Frangepán u. 46.
Telefon: +361-451-0357
Fax: +361-329-9058
Web:Ugrás a honlapra ->
Nyitva tartás: Hétfő-Péntek: 9-17 óráig
HRP Hungary Kft.
1133 Budapest, Véső u. 7
Telefon: +361-452-4670
Fax: +361-452-4672
E-mail:
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Hibabejelentés:
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Alkatrész rendelés:
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Nyitvatartás: Hétfő-Péntek: 8-18 óráig
Nyári nyitvatartás: Hétfő-Csütörtök: 8-17 óráig, Péntek: 8-16 óráig
Általános vállalási feltételek
A termék átadásakor kérjük bemutatni a készülékhez kiadott Jótállási Jegy eredeti és szabályosan kitöltött példányát. Ennek hiányában a vásárlást igazoló számla másolatát. Ezen dokumentumok hiánya esetén a szerviz csak fizetős javításra tudja átvenni a készüléket.
Amennyiben a javítás során bebizonyosodik, hogy a problémát nem meghibásodás, hanem a készülék helytelen használata okozta, a megbízó köteles kifizetni a bevizsgálási díjat.
Technotrade Informatikai zRt
1147 Budapest Öv u. 185.
Telefon: +361-467-6111
Fax: +361-252-6470
Nyitva tartás: Hétfő-Csütörtök: 8:30-16 óráig, Péntek: 8:30-14 óráig
Országos szervizhálózat listája, elérhetoségeik:Ugrás a honlapra ->
TELEMAX GSM SZERVÍZ KFT. 2040 Budaörs, Kinizsi u. 2/B,
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: +36 23 880 319
Amennyiben bármi probléma merülne fel a fent említett címen a garancia érvényesítésénél, úgy forduljon a DiGiPrime.hu ügyfélszolgálatához (ebben az esetben rajtunk keresztül történik a garancia érvényesítése)!
A SAMSUNG laptopok garanciája 1 év, az ezt követő egy évben pedig a DiGiPrime.hu ügyfélszolgálatán keresztül lehet a garanciát érvényesíteni!
Regisztrálja a terméket: Ugrás az oldalra ->
Internetes támogatás: Ugrás az oldalra ->
Javítás és szervizelés: Ugrás az oldalra ->
Kapcsolatfelvétel a Sony támogatási részlegével: Ugrás az oldalra ->
Kérdések és válaszok (angol nyelvtudás javasolt): Ugrás az oldalra ->
Hivatalos szervizek: Ugrás az oldalra ->
AlcorDigital szerviz átvevőpont
1095 Budapest Mester utca 22.
Nyitva tartás: Hétfőtől – Péntekig, 9 – 17 óra között
Telefon: +36 1 216 6592
Mobil: +36 20 500 8080 (Hétfőtől – Péntekig, 9 – 16 óra között)
E-mail:
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
További információk:Alcordigital.hu >>
2012 - 2019 © DiGiPrime.hu
Optimized for Google Chrome