DiGiPrime.hu

Váltás asztali verzióra Regisztráció Bejelentkezés

Általános Szerződési Feltételek

Köszönjük érdeklődését és bizalmát! Az Ön által kiválaszott termékek E-kosarunkban való elhelyezését és a szükséges adatok megadását követően rendelését haladéktalanul teljesítjük. A termékeket telefonon is megrendelheti +36 70 286 4298-as telefonszámon, illetve e-mailben az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen.Ha rendelni szeretne tőlünk, akkor kérjük, figyelmesen olvassa el az alábbi Általános Szerződési Feltételeket.

Utolsó frissítés: 2017. március 03. péntek, 12:21

Találatok: 7975

Bővebben: Általános Szerződési Feltételek

Garanciális feltételek

Általános garanciális ismertető

A gyártók hivatalos honlapján található garanciális időellenőrző alkalmazások a termék gyártási idejétől számítva jelenítik meg a garanciális időtartamot. Ezért itt a garanciális idő kezdeti és befejező dátuma eltér a tényleges garanciális időtől. Minden gyártó minden egyes termékére egyaránt vonatkozik, hogy a garanciális idő kezdete a számla kiállításának időpontjával egyezik meg. Így a jótállási idő minden esetben ettől az időponttól számítandó.

Az egyes gyártók garanciális szervízei és szervízfeltételei:

Utolsó frissítés: 2017. máj. 22. hétfő, 17:20

Találatok: 18941

Bővebben: Garanciális feltételek

HOGYAN VÁLASSZUNK LAPTOPOT

Mielőtt laptopot választunk, több kérdést is fel kell tennünk magunknak, hogy a legjobb döntést tudjuk meghozni. Laptop vásárláskor sokan az ár-érték arány szerint mérlegelnek, pedig a legfontosabb szempontnak mindenképp a laptop felhasználási körét tartanám.

Utolsó frissítés: 2013. április 10. szerda, 17:04

Találatok: 4100

Bővebben: HOGYAN VÁLASSZUNK LAPTOPOT

Vásárlási útmutató

A DigiPrime laptop bolt és webáruházban történő vásárláskor a termékeknél található egy rövid leírás, mely tartalmazza annak jellemzőit. Ha sikerült kiválasztani a terméket, utána következik a rendelés.

Utolsó frissítés: 2016. február 09. kedd, 11:59

Találatok: 15348

Bővebben: Vásárlási útmutató

Panaszkezelés

Panaszának elutasítása esetén a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (levelezési címek) vagy az egyes területi kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását kezdeményezheti (levelezési címek)

Panasza esetén kollégáink jegyzőkönyvet vesznek fel, amelyből személyes panasz bejelentés esetén 1 példányt átadnak Önnek, e-mailes panasz bejelentés esetén pedig elektronikus formában küldjük meg Önnek.

Utolsó frissítés: 2016. július 20. szerda, 16:27

Találatok: 1970

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. telszam mobile ugyfelszolg mobile

2012 - 2016 © DiGiPrime.hu
Optimized for Google Chrome

Fel Asztali változat

boutique Biztos benne, hogy szeretne átváltani az asztali verzióra?